Utlandsdrömmar


2012-01-14 @ 17:38:34
I flera dagar nu har jag setat och drömt mig bort från detta (ursäkta) äckliga väder..
Det är liksom inget väder alls. Det är bara mitt emellan, blåsigt, grått och tråkigt.

MEN, gues what!
Om ca 3 månader så åker jag utomlands! Visst, det är ett tag kvar dit och våren har förhoppningsvis
börjar smyga sig in. Men det gör inget, jag ska åka, och så är det. Längtar så-himla-mycket.
Att få se pyramider och att rida kameler kommer verkligen bli en upplevelse för mig.


In på ett helt annat spår nu. Har varit i Strägnäs hos Farmor idag, alltid lika trevligt tycker jag.
Fick (som vanligt) jätte god mat. Jul-skina-paj, super gott. Måste lära mig att laga mat snart.
Efter maten blev det fika och massa prat. Och måste få säga super tack Farmor!
Anyway, har precis målat badrummet en 2a gång nu. Måste nog måla en gång till innan det
blir fullbordat. Men inte idag för nu har jag andra grejer för mig. Ha de people!



(sorry! gick inte så bra med att vrida bilden, men anyway, that's us! Love you sis)

Kommentarer
Postat av: wilma -

Sv; Tack! :)

Canon eos 450D heter den!

2012-01-18 @ 19:13:16
URL: http://canonflicka.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: hon köpte det på tradera:)



men såg att det finns på bla halens och ellos också:) inte exakt samma, men liknande!

2012-01-26 @ 13:54:42
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

haha det är jag väl alltid;-) fast har inte råd precis nu.. har redan handlat för mycket, fast jag inte skulle! men skulle ändå vilja ha ett par färgade jeans:-)

2012-02-01 @ 09:19:03
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback