79 kvadrat


2012-07-12 @ 07:00:20
Hej och Hallå!
Nu är det bara en ynka dag kvar tills jag går på semester, ska bli SÅ himla skönt. 3 hela veckor.
Min senaste långledighet var nog.. Sista året på gymnasiet, sen har jag inte haft någon riktig semester,
så detta år välkomnar jag dessa veckor med öppna armar!
Har en del inplanerat, och sen fick jag reda på att Bryan Adams kommer till Sverige. Nån som hakar på?
 
Förresten, big news, Jag och Jimmy skaffat en egen apartment/radhus.
En trea på 79 kvadrat, inglasad uteplats och kamin. Jätte fint ställe utanför stan, med utsikt över åkern.
Ett nytt kapitel, vi får se vad det innebär! Men jag tror på att det kommer bli bra!
 
So long my friends, we'll keep in touch.
XoXo
 

Kommentarer
Postat av: Malin

var var var? :)

2012-07-12 @ 17:44:27
URL: http://malinwahlbom.blogg.se
Postat av: *svärmor*

lycka till :=) kramelikram

Svar: Thaaanks Mia :)
Sofia Elgström

2012-07-14 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback