SHM på Friends Arena


2012-12-22 @ 18:51:00
 
Sitter och lyssnar på Don't you worry child med SHM.
Kan säga att jag längtar sjuuuuukt mycket tillbaka. Det var nå grym ball stämning när alla topp låtarna kom!
(Självklart va det det genom hela konserten, men de va ännu bättre när Toppen kom!)
Musik är det bästa jag vet. Konserter är det bästa jag vet.
 
Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli sommar, så jag får se mina största idoler (IGEN)
Bon Jovi, Kiss och Bruce Springsteen! Kommer bli så jäkla grymt konsert år detta alltså.
Ni som missar de, jag säger bara, I feel sorry for u guys!
 
Igår satt jag och lyssnade på ett album som heter Best  Of Ballads part 2, med Heaven.
Vilket himla bra album det var. Jag som är svag för rock ballader, det är ett toppen album. Tips till er!
 
Rihanna kommer ju också till Sverige, men vet inte om det lockar så mycket faktiskt.
Visst har hon bra låtar, ingen tvekan om det, och får jag tag på biljetter nångång så går jag säkert, haha.
Anyway, kort och gott om vad jag tänker på just nu: Musik.
Det får räcka just nu. Slänger upp 2 mobil bilder från SHM också, kolla laser showen! Bästa ever!
XOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback