Rest in peace


2013-01-14 @ 22:14:26
Det senaste dygnet har i största allmänhet bestått av sorg.
Många i Arboga har förlorat sina nära och kära, tänker på er av hela mitt hjärta.
Det är helt ofattbart att något sådant ska få hända, jag finner inga ord, fast det finns så mycket hat inom mig just nu. Eller inte bara hat, utan sorg, rädsla, tomhet, agresivitet, massa hat, massa tårar, känsloladdade känslor, det finns massor, men vet bara inte hur man ska få ut det. Det här är verkligheten som finns framför oss.
Svårt att förstå, för man vill inte, man kan inte, och man tänker inte förstå. Sånt här ska inte få hända folk som står oss nära. Man klarar inte av sånt. Man ska inte behöva handskas med sådana händelser vid en sån ung och oförstörd ålder. Livet har precis börjat, alla förtjänar att leva, ingen förtjänar en sådan död som nu har uppstått. Livet är något mer än bara ett spel. Livet är viktigt, värdefullt och meningsfullt. Jag önskar att jag kunde göra nånting mer än bara ingenting.. Skänker alla mina tankar till er där ute, nära och kära, unga och gamla.
Förstår inte varför ni skulle råka ut för något sånt här, återigen så är det ofattbart. Ni förtjänar så mycket mera ut av livet!!! SÅ J-Ä-V-L-A ORÄTTVIST!
Må ni vila i frid ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback