24 december, Julafton


2012-12-24 @ 22:49:55
God Kväll.
Då var julafton över för denna gång då. Eller, om ca 1 timme och ett par minuter.
Dagen har varit väldigt lång och jag har inte fått vila en enda stund förrän nu.
Dagen i sin ära, började med gröt frukost hemma hos Jimmys morfar och mormor,
och avslutades hemma hos Gotthard och Margit. Där emellan har jag hunnit med att vara hemma hos mamma och ätit mat och öppnat klappar, varit hos pappa och sagt hej, och sen även en sväng hos Michis m. familj och önskat God Jul. Nu har jag äntligen landat hemma, och även hunnit förbereda maten till imorgon, då farmor kommer hit på Jul firande. Långa och stora dagar det här, men dom är lika fort över.
Ja, nej, men jag är nöjd med min julafton i alla fall. Har ju fått spendera den med nära och kära, vilket är allt som betyder för mig. Nu ska jag hoppa ner i sängen och ladda om inför imorgon. Sov gott mates! Küss!
 
 
( Sis and me, 24 december 2012)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback