Medeltidens onsdag


2012-08-09 @ 15:05:29

Medeltiden har precis tagit sin fart, och så har även dessa galna dagar i utelivet. Jag själv är inte ute allt för mycket, brukar väl max bli 2 dagar. Och igår var första dagen.
Nordman var på Stadskällaren och spelade som han gör varje år. Det var väl helt okej enligt mig, kollade dock inte så mycket på uppträdandet, utan dansade mest, och det var dessvärre mycket roligare! Så utekvällen var väl helt okej. Har jobbat idag, så höll mig ganska stadig igår, men det hjälper inte mot tröttheten, för idag är jag väldigt trött må jag säga. Men det kan jag inte göra något åt förrän typ... Lördag? Långt dit!

Anyway, har precis startat igång med jobbet igen efter semestern.
Skönt på sitt vis, att komma in i vardagen igen, men känner även att det verkligen inte hade skadat med en vecka till. Så, kan ju säga som så att, helgen är välkommen med stora steg!
Längtar efter en helg med bara chill med älskling.
Men som jag skrev längre upp, det är medeltiden just nu och jag känner på mig att det kommer inte bara vara chill denna helg. Fast å andra sidan, så har man ju alltid ett val.

Nu har jag skrivit lite smått och gott vad som händer de närmsta dagarna, och en annan uppdatering kommer så fort jag får tid och tag i en dator, så att jag kan skriva.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback