Finally we meet again


2018-10-11 @ 20:31:39
Ska göra ett nytt försök att börja skriva blogg igen.
Idag kände jag att det var en bra dag för att börja skriva, då dagen har varit braaaaa.
 
 
Tänker börja försöka blogga igen för att vi nu har en liten 6 månaders bebis och livet ser nu annorlunda ut, på ett bra sätt, från tidigare.
Det händer alltid något nytt varje dag, kan vara roligt och nyttigt att minnas detta framöver.
Finns även massor med känslor, och en vanlig dag kan innehålla allt från skratt till gråt.
 
Idag har vi haft besök av Oliver och Lena, super roligt för oss båda.
För övrigt så har det varit en bra dag med bra sovpauser på dagen, och ganska snabb nattning (ca 30 min).
Har inte varit massa stress och press. Utan, helt enkelt en bra dag.
Har känt mig pigg och stark, från morgon till kväll, och har fått lite energi av solen idag också tror jag.
 
Har även haft en "familjekväll" kväll hemma, utan far och fläng. Också välbehövligt. Nu en period så känns det som det har varit väldigt mycket, så dessa dagar både jag och Anton är hemma en hel kväll, är såå guld värda.
Att spendera tid med familj är det bästa jag vet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback