Trött!


2012-01-03 @ 07:02:05
Jag har ett problem.
Så fort jag sätter/lägger mig i soffan, bara tar det allmänt lugnt, så somnar jag.
Spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, eller vart jag är. Jag somnar ändå.
Vet inte vad det beror på? Kan då inte bero på sömnbrist, för jag sover nog
ca 9 h/dygn. Vilket är väldigt mycket!
Tänkte då om någon har något bra tips på något natur-tillskott eller några andra
bra grejer som gör att man blir lite piggare?
Dock vet jag inte vad som gör mig trött, eftersom jag sover så mycket..

Måste göra nått åt det snarast iaf, orkar inte sova hela tiden, haha
Så, bring it on!

Har två olika grejer som jag hittat på apoteket: Arctic Root och Chisan

Kommentarer
Postat av: Malin

du kanske sover för mycket? :) kan faktiskt spela roll det med. men annars har jag hört att chi san ska vara bra, har inte provat det själv, men kan jangen är ju superbra i alla fall! annars typ rosenrot, det är väldigt uppiggande :) och frukt!!

2012-01-03 @ 07:56:30
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

gå och ta prov om du har lågt blod värde mm- tala om att du JÄMT är trött, att det känns onormalt

2012-01-03 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback