Jimmy Choo vs. Guerlain


2012-01-04 @ 19:58:08
Fick hem min nya parfym igår: Jimmy Choo, EdP, lukar super gott.
Har även en annan parfym: Guerlain My Insolence, som jag älskar!
(Klicka på namnet för att veta mera)

Dessa toppar alla jag vet! Så nu kommer jag vara mycket nöjd ett tag framöver!

Vart även väldigt nöjd igår när jag jag kom hem och fick super god mat av min baby,
vart god potatisgratäng, snitzel och en god sallad. Lite vardagslyx skall man alltid ha.
Säger även tusen tack för hjälp med torkaren på bilen! Love!

Och imorse så var jag hos tandläkaren, gick på mer än vad jag trodde. 750 kr!
Helt sjukt dyrt är det. Förstår inte varför. Folk struntar säkert att gå till tandläkaren bara för att det är så dyrt.
Jag menar, vad ska man göra om man inte har pengar? Låna pengar eller? Nae, ingen bra idé.



Kommentarer
Postat av: Malin

åh jimmy choo luktar as gott!! men jag skulle vilja ha viktor & rolf - flowerbomb ;) den är mumma!!



sv: ja jag tror det kommer funka med det :) dessutom kan ju detta eländiga mörker spela roll!! usch.. meeen ät mycket frukt och drick mycket vatten så piggar det upp också :)

2012-01-04 @ 20:07:34
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback