1 januari 2012, bättre bloggare?


2012-01-01 @ 19:38:54
Just nu på Tv4 fakta: 102 minuter som förändrade världen, alltså 9/11 - tvilling tornen - world trade center.
Grymt sjukt. Tänk att det hände. Ofattbart. Tur att mina nära och kära inte var med där.
Nu blev det reklam, och gissa vem som kom upp i tv-rutan. Fabian Bengtsson, på Siba. Gaash..
Inget för mig.

Well. Insåg just att jag för mindre än en timme sen, kollade på en av kanske världens bästa,
mest spännande, sorligaste filmer: Armageddon. Har faktiskt aldrig sett den förut, shame on me.
Men insåg i alla fall att den var awesome. Bättre sent än aldrig!

På tal om nått annat, tänkte att jag skulle bli bättre på att blogga(?). Hoppas det går bra.
Lika bra att jag börjar nu. Tänkte även säga att jag och baby firar 2 år!
Tiden går. Men jag ångrar inget.

Sammanfattn:
9/11 - ofattbart
Armageddon - awesome. 10/10
2 år sen - ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback