Resume av helgen


2011-10-17 @ 06:56:45
En resume av helgen dåra. Den kommer inte bli så lång, eftersom jag inte har gjort så mycket.
Har då jobbat hela helgen, lör-sön 11-20. Kommer hem 20.30, är trött, orkar inte göra nått.
Men jag och jimmy har iaf haft 2 stycken mysiga filmkvällar i helgen! :-) med lite gott tilltugg.
I fredags drog vi på filmen Thor, var väl helt okej! Kanske inte min typ av film, (trots allt så var det
ändå jag som hyrde den haha), anyway, i lördags  blev det en annan film som jag inte kommer
ihåg namnet på, men den var iaf ännu bättre!
Sen igår var det bara åka hem från jobbet, lägga sig, och börja tagga om för nytt jobb idag..
Så nu sitter jag här, börjar om ett par minuter. Have a nice day everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback