Ny avdelning!


2011-10-10 @ 06:57:24
Försova sig är ALDRIG KUL! Visserligen vaknar jag alltid av klockan, gjorde även det idag.
MEN hade behövt ett par minuter till imorse.. För stressa fick jag!! Men hann ändå!

Anyway, idag börjar jag på nya avdelningen på jobbet, nere på Godsmottagningen.
Ska bli spännande! Lite nervös, men det borde jag inte vara med tanke på att jag har vart på detta jobb nu
ett bra tag! Skriver senare och berättar hur det har gått, för nu börjar jag.

Och förresten, halloween dräkten är nu beställd! Cheeeck

Kommentarer
Postat av: Malin

niiiiice!! du får berätta imorn vad det blev för något;)

2011-10-11 @ 07:45:47
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback