Jag litar till ett ord som inte sagts


2011-11-01 @ 09:13:03

Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
Som du sa, det är dags att dra
För vi faller, faller, faller

Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret. Inget värt nåt, som inte inger hopp

En typiskt vanlig dag. Med samma gamla vanliga väder, grått och trisst. Lyckligtvis så slipper jag titta ut hela tiden, blir värre sen när man slutat jobba och ska gå hem, det är då tröttheten kommer..
1a november idag, vädret borde vara kallare än vad det är, frosten borde redan ha kommit på mornarna, men det har den inte. I år så är vädret efter.. Undra vad det betyder? Jag håller i alla fall tummarna på att det blir en vargavinter i år också.


Kommentarer
Postat av: sis

älskar dig <3

2011-11-02 @ 22:23:03
URL: http://saraelgstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback