Internationella kvinnodagen - 8 mars


2011-03-08 @ 16:04:42
Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och gått med i klubben. Facebook alltså. Nu är jag en av alla.
Vet inte varför, föll väl för grupptrycket och spänningen av att göra något nytt, men vet helt säkert att jag inte
kommer bli en nörd iaf! Det är en sak som jag kan lova. Har aldrig varit en nörd av nånting på nätet faktiskt.

Det var väl den roligaste nyheten jag hade idag. Sen har jag upptäckt att vädret är så jävla skönt och att man
inte ens får ont i öronen när man är ute och går utan pannband! Det känns som vår, men man vet ju aldrig, kan
säkert komma snö ett par gånger till, skulle inte förvåna mig ett dugg. Men hoppas på inte! Och jag ska aldrig
klaga på sommaren och värmen igen, för trots allt så är det så jävla skönt, även fast vintern kan ha sin charm
och mysighet också.
Nu ska jag dra mig härifrån och göra mig lite klar, åka och köpa semlor, invänta jimmy och åka över till Mia.
Ha en bra eftermiddag/kväll! Ciao

Förresten, glömde skriva, för er som inte kommer ihåg, så är det internationella kvinnodagen/semeldagen!
Så glöm inte att äta semlor och uppmärksamma ojämställdheten och kvinnors situation över hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback