All denna väntan - i kö!


2011-03-10 @ 11:46:18
Förstår inte att man måste sitta i kö typ 32893489204 minuter när man ska ringa någonstans.
Skulle ringa till skatteverket och beställa en skattesedel idag, och för det första så hittar jag ingenting på
hemsidan, eftersom jag inte fattar någonting. Så jag ringde istället, och fick sitta i telefonkö 12 minuter!
Gaah, lång tid, och vad ska man göra under tiden liksom? Lyssna på pipet i telefonen eller, näae! Sen när jag
väl kom fram så gick det på typ.. 30 sek? Ja, inte mer än 1 minut iaf! Känns liksom helt ovärt att sitta i kö typ
10 gånger så länge! Någon annan som tycker likadant? Jag hoppas det!

Om ett par timmar ska jag ut till bilprovningen och besikta Jimmys bil, och antagligen så går den igenom.
Blir såå, bra att ha kontakter ibland! hihi. Innan dess ska jag väl inte göra så mycket,  bara sitta här hemma
och slöa, tråka, typ gräva ner mig. Hatar att vara hemma, SÅ TRÅKIGT, bara hoppas på jobb hela nästa vecka
så att jag inte blir allt för rastlös!
Förresten, behöver verkligen en ny vårjacka, så om det är någon som har nått bra tips på några snygga parkas
så släng iväg tipset till mig!




Så här himla mycket problem hade vi i vintras när EN av de MÅNGA stora snöfall kom. Fick gräva fram bilen, och ta hjälp av holdern, haha. Inte okej tycker jag, skall inte hända igen!

Kommentarer
Postat av: sis

sofiaaa, checka min nya blogg! :-)



love you

2011-03-10 @ 20:13:29
URL: http://saraeelgstrom.blogg.se/
Postat av: sarah

hejsan,allt bra med dej? :)

2011-03-19 @ 12:52:28
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: erikaolsson

Hej, jag såg du var sugen på löshår. Jag har äkta mörkbrunt löshår hemma som bara ligger pga jag har bytt hårfärg. Det är två trenser som är fyrdubbelsydda. Så sammanlagt är det nästan ett helt paket löshår. Är du intresserad så lämna en kommentar i min blogg så kan vi diskutera pris och du får se bilder och sånt!! :-) KRAM

2011-03-22 @ 11:13:56
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback