Heart-shaped box


2011-01-26 @ 14:47:54
No one ever gets tired of loving, but everyone gets tired of waiting, assuming, hearing promises saying sorry

Long time, no seen, men, vid detta läge har ni väl vant er? Kan ju gå ett par dar emellan, kanske någon månad.
Kan ju säga som så att jag och Sara har lyssnat på Jay i princip, hela dagen, eller hela halva dagen, ute i GARAGET
Ja, du såg rätt, garaget. Har hjälp Jimmy och slipat klart de sista lösa delarna till bilen innan det är dags att skicka
iväg den till lackarn. Ja menar, vad gör man inte för sin pojkvän. Och i livet handlar det faktiskt om att ge och ta.
Innan allt garage-fixande började så tog vi bilen ut till donken och drog i oss varsin frukostmeny, måste säga att jag
aldrig tröttnar på frukosten där ute, super mega god!
Nu har jag skjutsat hem Sara och ska väl ta och dra mig till spisen, där kvinnorna hör hemma, och ta mig och laga
lite mat, tänkte att det blir korvstoganoff idag, och imorgon vet jag inte.. Jag är en sån där som tar dagen som den
kommer, i alla fall när det gäller mat.


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback