Gripping my pillow tight


2011-01-28 @ 11:45:55
Ja, alltså! Dessa mardrömmar.. Jag säger då det! Ush, det är de värsta som finns! Igår natt drömde jag om
Paranormal Activity, vilket har hänt ett antal gånger, så vet inte om jag ska skippa den filmen i fortsättningen?
Tror nog de! Inatt hade jag bara någon oväsentlig, dum, konstig, ofattbar dröm (som vanligt med andra ord!)
DRYGT! Men nu till något roligare:




Fick hem den här snygga västen idag:-D var faktiskt mycket snyggare på än vad jag hade räknat med!
Så jag är super nöjd, en bra start på en förhoppningsvis bra dag, sen fick jag med mig lite vindruvor hem från
affären nyss också, ska jag ha som lite fredags-godis efter träningen ikväll!
Next up: STÄDNING AV HELA HUSET

Förresten! Fick även med mig en jumpsuit hem från öret igår:-) vet inte om det är "jag" att ha en med hela ben,
så tänkte göra om det till shorts, och ha till sommaren! fiffit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback