Beyond confusion


2011-01-31 @ 12:36:06
Jag hatar detta..

Så inleder jag mina ord på detta inlägg, bittert, nedstämt, fundersamt, osv.. Ja, men just nu är jag alla de där
sakerna, plus lite till. Förvirrad var rätta ordet, äntligen hittade jag det. Jag är mer förvirrad än vanligt, och när
det väl händer, så fokuserar min hjärna endast på en sak: Förvirringen. Just nu handlar det om jobb. Har fått
jobb vilket jag tror att jag kan komma att trivas med, alltså, med människorna, och med lokalen. Men så klart
så finns det nackdelar med allting, även med detta. Ska man ta sig från arboga till örebro 5 dagar i veckan, så
vet alla att det kommer kosta en del pengar, och i detta fall så blir kostnaden mer än vad jag trodde.
Sen har vi problemet med bil. Jag har ingen egen bil, men har familj och pojkvän som ställer upp med det, men
det finns ingen som kan ge mig en garanti att allt kommer gå som på räls 5 dagar i veckan. Så ännu en gång
står jag vid ett skäl i mitt liv, som jag verkligen hatar. Jag hatar att göra val, jag hatar att vara förvirrad, varför
kan man inte få ett FAST, heltidsjobb, här i Arboga. Det skulle vara hur bra som helst. Men man kan ju inte få
allt man önskar sig. Eller?? Gaash.. Detta får inget plus av mig inte. Men jag ska ge allt en chans i alla fall, och
förhoppningsvis så går det bra, bättre än vad jag väntat mig, ja trivs, och det är bara det som gäller för mig.
Återstår och se.
Bortom förvirringen så vet jag en sak, Jag älskar Jimmy mest av allt ♥



Kommentarer
Postat av: mia

söta NI :=)

2011-02-01 @ 17:18:45
Postat av: Sofia

hihi, ja visst är vi :-D

2011-02-02 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback