Streets of stockholm


2011-02-05 @ 18:38:02
Fågelkvitter, sol, och.. Hm, snö?
Ja, det snöa en liten sväng igår om jag inte minns fel, men kikade på vädret nyss och förhoppningsvis så blir det
inge mer snö i veckan iaf! För nu vill jag ha vååååår! Har hört fåglarnas kvitter två dagar nu när jag har gått hem
från badet, och har även kunnat vart ute i väst! I januari? Är det rimligt? Tydligen! Men jag klagar inte :-)
Det ända jag ska klaga över just nu, är att jag har lite problem med kvällens mat. Tror att jag ska göra taco-gratäng.
Hittade ett nice recpet på Malin wahlboms blogg, så snor det ;-D hoppas det är okey mallan!

För övrigt, så ni som tycker om musik från 80-talet (inte endast 80, men äldre musik än "modern"), har ett jäkla
bra tips, så remember this: Bonnie tyler - Holding out for a hero: The very best of. Sjukt j*vla bra! FEM stjärnor!



Bild på mig och Malin sen KISS! Det var ruskigt kallt, blåsigt, långtråkigt, och allt de där. Men varenda sekund var värt de! Oförglömliga minnen!

Kommentarer
Postat av: Malin

klart du får sno det, det som är meningen ;) åh saknar kiss!!! kommer dom igen så måste vi gå :) bra tips där på låt! den är riktigt bra ;)

2011-02-06 @ 08:44:48
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv:jag är nog förmodligen upptagen hela nästa helg.. men jag kan höra av mig om det ändras :) men min syssling ska komma upp från öland så vi tänkte vi skulle göra något på fredagen, kanske gå ut. men iofs så skulle vi kunna ses alla, carro ville också göra något. men jag kan väl höra av mig när jag vet mer? :D för då kan vi ju vara några stycken och laga mat. annars kanske vi kan satsa på typ nästa fredag om det inte funkar? :)

2011-02-06 @ 17:35:18
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

hej, igen!:) det verkar inte som att min syssling kommer upp från öland nu, men vet inte helt säkert än, men som det verkar så inte.



men vi kan väl hitta på något skoj, ta de lugnt o kika lets dance och så :) käka något!

2011-02-08 @ 15:28:06
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: ja men det låter fint! :D jajemeeen ;) haha

2011-02-10 @ 21:19:01
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback