Mulan två


2011-02-12 @ 09:06:26
Bra början på en lördag morgon: Mulan 2 och lite godis från igår, hihi. Är trots allt helg, så får unna sig lite.

Igår var det fredag, gjorde inte så mycket speciellt på dagen, sydde klart lite jag hade börjat på, städa lite
och allt de där, sen vid 7 så drog vi oss hem till Malin för lite god mat och Lets dance :-) hade jätte trevligt.
Och på tal om maten, så var den kanon god, speciellt pannbiffarna! Så malin, om du läser det här så kan du
väl slänga in recepten på både potatis, pannbiff och såsen här på bloggen! Haha. Så kanske jag kan lära
mig att laga mat också. Lets dance var också bra, men helt fel åkte ut. Tyckte nog att Jessica skulle ha åkt.

Nog om det, idag blir det 40års kalas och antar att vi stannar hela dagen, men ikväll får vi inte missa Brolle
på melodifestivalen iaf! Sen är det Dream girls på 4an klockan 21.30. Nu ska jag fortsätta kolla på Mulan.
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag slänger upp receptet idag eller imorgon när jag hinner ;) haha

2011-02-12 @ 11:34:18
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback