Fröken hallå hallå!


2011-02-01 @ 12:26:52
Kollade nyss på 3 delen av Solsidan på Tv4play, klockrent program, totaly love it! Missade det pga bio.
Var på bion Love and other drugs. Den får en 3a av mig, trodde faktiskt att den skulle vara bättre än vad den var.
Säger inte att den var dålig, men bara OK. Hade nog hoppats på ett annat slut tror ja. Och filmen i sig var rätt
sorlig, men höll mig från att fälla ett par tårar i alla fall, haha. Det är jag stölt över;-)

Nu ska jag ta och leta fram tränings kläderna och invänta Johanna som kommer om cirkus 20 minuter.
Sen blir det badet för dagens dos av träning. Är ju inte jätte fint väder ute, så har inge lust me promenad.
Ha det bra everybody. Ciaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback