Bon Jovi läggs på is


2011-02-02 @ 13:05:00
En liten reminder till mig själv:

Bon jovi på is - vill bli saknade

– Ibland behöver man komma bort ett tag så att folk kan uppskatta en mer, säger bandets trummis Tico Torres till tidningen Rolling Stones.
Rutinerade rockarna Bon Jovi behöver ingen mediestrateg för att planera karriären. De vet precis hur man bäst håller fansen på halster. Efter den pågående, framgångsrika världsturnén The Circle tour lägger bandet sig själva på is, och satsar på andra projekt.
Vi kommer att behöva minst ett par års paus, säger Bon Jovis trummis Tico Torres till tidningen Rolling Stone.
Detta för att försäkra sig om att publiken inte tröttnar, utan fortsätter uppskatta bandet även i framtiden, enligt Torres.

 

Nu hoppas jag att jag tar mig i kragen någon gång under våren och beställer dom där jäklarns biljetterna till
Bon jovis konsert i Danmark i Juni! Inte allt för dyrt tycker jag, inte för långt för den delen heller.
Men det skaaa hända också. Det som är de svåra. Men förhoppningsvis så hjälper detta mig.
Är det någon som är sugen på att haka på så är jag gärna öppen för förslag:-)
I bästa fall så lyckas jag få med mig älskling. Men det återstår och se, lite tjat skadar aldrig! Hehe. ha de!

Kommentarer
Postat av: Sarah

sofia, nu är det ju så här att om jag ville att ni skulle veta vem sa hade jag ju skrivit det ;) men du kan nog räkna ut vem det är iaf ;P

2011-02-02 @ 22:25:10
URL: http://saraheklund.blogg.se/
Postat av: Malin

ja du lär ju :D as gott!

2011-02-02 @ 23:11:18
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback