I've got the moves like jagger


2011-08-29 @ 07:06:30
Avslutade kvällen med ett par riktigt bra avsnitt av Glee. Beställde hem första säsongen
från cdon i mitten av sommaren, men så mycket som jag haft för mig, så har jag inte hunnit med
att kolla på den. Men igår fick jag lite tid över. Blir alltid så glad av att kolla på det, kanske pga av
att det är en musikal serie. Älskar även high school musical filmerna. OCH DIRTY DANCING.
Kan vara världens bästa film.

Idag då? Just kommit till jobbet och hunnit bänka mig framför datorn, och det är endast 3 minuter
kvar innan klockan slår 7. Då har jag en hel dag framför mig..
Tänkte ta mig upp till badet och simma lite idag, men tråkigt nog så hittade jag inte min bikini igår.
Så funderar på om jag ska ta mig in till köping idag och köpa ny, kanske ska passa på att gå
in på jysk en sväng samtidigt. Fick ett ganska najs rabattblad från dem förra veckan.
Men.. För övrigt har jag ingenting planerat denna dag. Får väl ta det som de kommer, som alltid.





Fick 2 st rätt coola bilder från kolmården i somras. enjoooy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia! Ja, skorna finns fortfarande kvar. MVH/ http://klickaochkop.blogg.se/2011/august/saljes-dr-martens-kangor.html

2011-10-06 @ 14:33:02
URL: http://klickaochkop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback