No end in sight


2010-09-25 @ 15:36:18
Foreigners album: No end in sight - The very best of
5 poängare, riktigt bra, så.. Ett tips till er där ute, lyssna igenom det ett par gånger så har ni en favorit.

Dagen idag har då gått ganska fort faktiskt men ändock känns det inte som jag har fått nånting alls gjort, bara stressat igenom timmarna. Det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att jag bakade kladdkaka åt min lovely mor som ska ha klassträff idag, och som lite extra så är jag med och jobbar ett par timmar, inte jobbigt alls. Blir nog bara kul tror jag. Vid middag så kilade jag ner till ishallen och kollade på Johans match, slutade... Hur? Det vet jag ej, kollade inte sista perioden, men det gick ändå bra för Johan tycker jag.
Nu är jag hemma och stressade och slängde i mig maten för att jag trodde att jag skulle börja jobba vid 4, men nu sköt vi upp det, så nu kan jag ta det lugnt med min pojkvän ett par timmar innan jag åker iväg:-)
Sen blir det ännu mera stress. Åker direkt till Eva (Jimmys..faster, ja..?), anyway, för kalas! Hon fyller nämnligen år idag, så nu får vi säga grattis! 2 dagar efter Bruce Springsteen;-)



Jag älskar Jimmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback