I can only tell you what it feels like


2010-09-29 @ 17:34:52
Har precis slängt i mig lite spaghetti och köttfärssås, stillar hungern i alla fall.
Ska snart börja göra mig lite klar och städa en sväng.. (hm), sen ska jag ta mig ner till ishallen
för att kika alags match. Håller tummarna för att det går, men är inte allt för säker på det idag?

Och hösten närmar sig med skrämmande steg, imorse vad det knappt en grad ute.
Och varje höst får jag nån Lars Winnerbäck syndrom, så.. Då kanske ni kan räkna ut att jag är
rätt så sugen på att lyssna på Winnerbäck nu. Så ska slå på spotify på högsta volym och göra
det jag skall göra innan jag ska dra mig ifrån soffan till hallen! Ha det supeeer. Later people ♥

Kommentarer
Postat av: carro ekblad

du din lilla apa ;) är de här du hålls.. skaffa fejja för bövel ;P hihiiiiiiiiii

2010-10-19 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback