FF


2010-09-23 @ 12:18:04
Jag blinkar till, tårar kan jag vara utan
Men för din skull
Så gör jag vad som helst


Jag har lyssnat på radio hela jävla dagen idag, och ja börjar tycka om det. Fick reda på en del kul.
TEX:
Det var en tjej, vars pojkvän hade gått in i väggen pga jobbet, och hamnat i någon slags deprission, så dem valde att flytta ifrån varandra under en tid så att han skulle få hitta sig själv, men detta bidrog inte till något bra alls. Han hittade sig själv utan henne, och de gjorde alltså slut. 9 månader efter så har tjejen fortfarande inte kommit över han, och hon har själv kommit in i en ond cirkel. Hon gör annat hela tiden, men när hon är själv är hon tillbaka på noll, hon är borttappad.
Stackars tjej säger jag bara, har varit i den situationen själv, och det värsta som skulle kunna hända mig själv vad att hamna i det helvette igen.

Jag älskar jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback