22 september


2010-09-22 @ 14:50:05
Jag har lärt mig ett par saker idag.

1. Imorse när jag gick upp och kikade på termometern stod den bara på 3-4 grader, jisses tänkte jag då. Det är ett tecken på att vintern är på väg, och hösten är HÄR! Hörde också på radion att det var frost på flera ställen i sverige, och insåg också att jag imorse hade behövs jacka då jag stod och väntade på att affe skulle komma och hämta oss. Så idag ska nog jag och mamma köpa mig en ny jacka, en ny skinn jacka tror jag! Kör på det klassiska, för jag har varken ideér eller lust att titta efter en annan jacka.

2. Man kan inte, och man får absolut inte tänka för invecklat och för mycket. Det har jag gjort nu i en tid, och ibland känns det som att jag håller på att gå nuts. Inte okej, absolut inte, alla i min närhet drabbas, och framför allt så drabbar det mig själv tillslut antar jag?
Imorse var en mördar morgon, inget var på min sida tror jag, sedan kom jag till jobbet och det sken upp för mig. Blir alltid lika glad när jag kommer hit, och nu inser jag att jag inte tänker tänka för mycket, för det behövs inte. Man är vuxen nog att fatta hur mycket och på vad man ska tänka.

3. Jag har världens bästa familj, och framför allt så har jag en super mega bra pojkvän, som jag älskar mest av allt. JIMMY JIMMY JIMMY. Jag ska vara rädd om dessa individer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback