Helgen i kort summering


2010-10-31 @ 19:36:48
Fredag var helt okej, hade kul med roliga människor och filmen var bättre än vad jag trodde. Så 4/5 stjärnor!

Lördag... HM? Vet inte vad jag ska säga om gårdagen, källarn är ju inte de roligaste man kan göra, hade verkligen
inte roligt. Helt ovärt att slänga ut massa pengar på det. Och självklart slutar kvällen med ett jävla spår, som alltid.
Det SUGER, kan klaga hur mycket som helst på gårdagen, och inte nog med det så vaknar jag upp med världens
jävla huvudvärk, inte likt mig faktiskt. Så, efter nästa helg så ska jag hålla mig borta från alkohol och krogen, fast,
å andra sidan, så brukar jag inte dricka ofta alls. Men det är kanske bara är bra?
Finns mycket roligare saker att göra än att bli full och må dåligt dagen efter.

SÖNDAG.. (IDAG), Också en helt ovärd dag som skulle kunna försvinna lika gärna. Inte orkat göra någonting, och
det har resulterat till att jag har legat inne till typ 17.00, då jag tog mig ner till ishallen för att kolla på alags match,
som inte heller var nå bra, dom spelade som krattor. Tur att jag inte slängde ut pengar på det iaf!
Nu sitter jag här och äter upp godiset som är kvar från fredagen, så det är min höjdpunkt på denna dag.
Hoppas ni har haft en bättre helg än mig iaf!

Nu ska jag tagga för jobb imorgon.. Är så sugen. (not), men that's life.
Säg som Tomas Ledin: "Gilla läget".. CIAO


Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag tyckte också det sök på källarn.. gick därifrån typ halv ett.. ångrar att jag betalade 100 spänn för den skiten.

2010-11-01 @ 07:52:05
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

källaren sög, håller med - fast ja va en av dem som gick in då det va gratis o gick även därifrån tidigt...trist att ni inte trivdes, då det va mest eran ålder där....// mia

2010-11-01 @ 09:43:18
Postat av: Sofia

Ja Mia, det gjorde de. Hade lika gärna kunnat vara hemma:-) men jimmy hade säkert kul tror jag.. Men inte jag. Hoppas på bättre nästa gång!

2010-11-01 @ 20:19:52
URL: http://elgstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback