A worthless day


2010-10-24 @ 19:29:18
Total värdelös dag, den skulle kunna försvinna ur mitt sikte för alltid. Det har inte hänt något bra alls, det har bara
spårat ut totalt. Inget att sträva efter, så nu väntar jag bara på att det blir kväll så att jag får lägga mig i soffan oh
kolla på något bra tv program och sen somna. (Om det nu kommer något bra på tv ikväll?) Å andra sidan så har jag
typ legat i sängen hela dagen i dag ändå, så jag kan ju faktiskt gå och sova nu.. Men någonting säger mig att jag
inte kommer kunna somna nu när klockan bara är halv 8, - väntar jag en timme så ska det nog gå bra.
Innan jag skriver något annat så vill jag säga att jag har några av de bästa vänner som finns! Brian ska ha ett stort
tack för att han alltid ställer upp för mig. Alla borde ha en vän som han. Ställer upp i vårt och torrt.
Har nog inget mer att skriva för idag, så jag säger goodbye for now och tar mig i kragen och går från datorn och
lägger mig i soffan och myser med baby istället. UTAN DATORN.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Brian

Du är bäst Sofia, kom ihåg det ;)

2010-10-27 @ 18:01:58
Postat av: tendency - Inspiration, Inredning, Renovering

Hej! Såg att du hade ställt en fråga i min blogg... för typ 3 månader sen. ;-) Bloggen har inte varit aktiv på över ett halvår, så därför har jag inte sett din kommentar. Du frågade vad jag hade för belysning bakom soffan:



http://tendency.blogg.se/2009/november/nystadat-och-ny-soffa.html?_tmp=93f7edcea047beac2d5878bc967bdbcf65c03776



Det är ljuslister från IKEA och de heter DIODER. De har monterats på en trälist och placerats på golvet bakom soffan.



http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70115564



Mvh Jerry

2010-10-28 @ 19:50:08
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback