Mars 28, 2010


2010-03-29 @ 00:59:21
Som ni alla vet så är idag en väldigt sliten dag, men suget är på väg tillbaka..
Så nu är våran fråga.. Ska vi blanda en till? Tror vi skippar de?
Men får se om vi orkar, ska ju ändå trots allt upp och jobba imorgon. Men vadå, 1 spelar väl ingen roll?
Herregud, låter som jag är schitzofren och pratar med mig själv eller nått. Haha.
Är väl ett tecken på att jag är trött antar jag. Men borde inte vara det med tanke på hur länge ja sov.
Lika crazy drömmar hade jag idag kan jag ju säga. Haha, men blev lite stolt över mig själv i drömmen.

Nu ska jag berätta om dagen:
Gick och köpte med oss baugetter till frukost, kanske inte den frukosten man ville ha. Men affären var stängd, så vad har man för val liksom? Man har inget val. Sen satte vi oss ute i solen och åt det. Skönare väder alltså, har vart sol hela dagen, hur skönt som helst. Eller, lite regnskurar hit och dit, och lite blåst. Men ska inte klaga, för att snart kommer jag tillbaka till Sverige och där är det inte alls kul väder. Vill inte tillbaka till Sveriges klimat. Snö och äckel väder, inte ens +10! Och här är det över de i alla fall.
Ja.. Sen har vi vart på en liten åktur över Sao Jorge, och kan ju inte säga annat än: Vackert. Landskapet här är jätte fint, och havet är ännu finare. Jag är kär i det, helt klarblått och vågorna klarvita! Så.. När vi väl åker hem så kommer jag sakna vissa grejer, men jag kommer vara glad för att jag får komma hem till allt värdefullt som jag har hemma också. Förresten, så var vi på en resturang idag, där dom hade våfflor. Så vi hittade våra våfflor till slut, men jag skippade att ta det.

Nu sitter jag och lyssnar på Gyllene tider, och jag vill bara ha sommar. Längtar så mycket. Och denna sommaren ska jag göra till den bästa sommaren i mitt liv. Men svårt att slå förra sommaren, för den var kanon.

Vart fall.. Tebaka till spåret nu. 
Det bara 1 vecka kvar tills jag kommer hem, och då ska jag träffa alla mina älsklingar!
LÄNGTAR EFTER ER♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback