Lista, tidsfördriv... LALA


2010-03-27 @ 03:10:24
OKEJ KVÄLLEN BLEV INTE RIKTIGT SOM PLANERAT..
Hamnade på nått totaly other placeee, och nu är vi dock tillbaka till vårt eget place, och nu tänker jag sova.
För att jag är jätte trött. Och hittade en lista som ett roligt tidsfördriv, har absolut inget bättre för mig. Hej

Senaste person som
Sov i din säng:
Min syster tror jag
Du pratade med: Josefine snackpåsen
Du delade en drink med: Jossan ofc
Du gick på bio med: Jimmy, Alex, Elin
Du gick på stan med: Pappa
Skällde på dig: Måste vart Rebecca.. Eller skäll och skäll, men typ "MEN INTE DU VA??

Senaste
Personen du fick sms av:
Mårten
Personen du pratade i telefon med: skit ire
Drycken du drack: Sprit-Sprite
Film du såg: Dirty dancing
Kram: Raquel
Puss: Det vet ni nog allt
Känslan: Cry me a river
Ilska: När personer beter sig så barnsligt
Resa: Azorerna, hell yeah
Glädje: När Sara Eklund skrev: Jag saknar dig
Dröm: Inatt, drömde att jag då fick jobb i Norge, sen drömde jag dels också fortsättningen på det som hände på riktigt igår kväll. Stört, mina drömmar är störda. Jag fattar inte. Sjukt läskigt
Saken du köpte: Ny Klocka:-) verry vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback