I keep you on my mind


2010-03-30 @ 00:49:01
Nu ligger Jossan och kikar skräckfilm, men kan ju säga det att jag skippar det.
Kollar inte på skräckfilm efter denna vecka då jag har pratat i sömnen flera dagar i sträck?
Vilket jag INTE brukar göra. Så, det är inte okej. Sen en annan grej med, mitt Spotify asså..
"Your Spotify accound has been used by another computer"(elle de står inte riktigt så,
men just nu så kommer jag inte ihåg va det står exakt.),
och...
Bara jag som kan använda mitt accound, freaky!
Kanske spökar lite här?.. Nej, nu slutar vi, för övernaturligt skit är det värsta jag vet.
Tror jag ska ta mig i kragen och lägga mig i sängen och sova nu istället?
Låter som en bra ide.
Godnatt. Imorgon kommer det ett roligare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback