Azorerna, dag 7


2010-03-20 @ 14:30:31

Haha, alltså mina drömmar varierar verkligen från dag till dag.
Den ena dagen drömmer jag vitt, den andra dagen drömmer jag svart.
Crazy man, but a little bit fun too!
Well, igår så var vi ute på våran stammis bar ett tag.
Köpte bl.a denna drink nedanför, var inte allt för god enligt mig.
Smakade allt för mycket sprit tycker jag! Så, den var jävla stark, säkert typ en 12a.

Men blev ändå lungt, kom nog i säng kl.1 här(3 i sverige)
Och sen nu har vi nyss ätit frukost, ligger och softar i sängen nu bara...
Hoppas att vi förr eller senare orkar ta oss ut i det fina vädret!
För idag är det blå himmel och ingen blåst:) toppen.

Måste bara tillägga att jag älskar min syster grymt♥

OCH.. För er som inte vet(men tror att de flesta vet), KLICKA PÅ BILDERNA NEDANFÖR

     







Kommentarer
Postat av: saraelgström :)

Nej vad gullig du va att du skrev att du älskade mig :D

ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!(L)<3

Hoppas du har det bra :)

2010-03-20 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback