Azorerna, dag 14


2010-03-27 @ 15:58:32

Nu har vi precis tvättat en massa underkläder och toppar. Så nu är allt rent och fint, ingen smutstvätt längre här hemma hos oss heller.
 
Och jag har kom just på att jag är helt själv när jag kommer hem, eftersom hela min familj reser bort 1 vecka precis dagen innan jag kommer hem, inte så kul. Saknar dom faktiskt förbaskat grymt mycket.
Så, people, kom och joina. Gör vad som helst för att inte vara själv. Hatar att vara själv. Verkligen inge kul. Ska då aldrig flytta hemifrån själv, bara tillsammans med någon. Blir så jävla ensamt annars.

Ja, va finns mera att säga. Inte så mycket. Tog en lång sovmorgon idag i alla fall, behövs om vi ska orka med kvällens roligheter! höhö. Blir då utåt och ta en drink här och där, träffa folk hit och dit. Blir så klart vad man gör det till, och ikväll ska vi göra det kul hoppas jag! Hoppas ni också får det bra ikväll.
En sista grej bara, jag börjar bli trött på mina drömmar. Det här är inget kul, varför är det bara jag som drömmer hela tiden. Igår kväll önskade jag att jag inte skulle drömma om just en sak, och vad gör jag. Jag drömmer om det, jag fattar inte. Blir så less på detta. Måste ha världens värsta aktivitet i min hjärna.
Hej Då

Inget är vad man tror, jag faller in i sömn.


Kommentarer
Postat av: Malin

vilken dag kommer du hem? :-D

2010-03-27 @ 18:45:50
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: du skulle ju kommit hem dagen innan så kunde du gått ut med oss ;-) haha.

2010-03-28 @ 12:49:51
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: haha ja jag ville ju att du skulle vara hemma dåå :-(

2010-03-28 @ 15:08:29
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback