Azorerna, dag 11


2010-03-24 @ 19:35:23
Nu har solen skinit i 2 dagar! Börjar bli glad nu, men fortfarande så blåser det..

Började efter lunch på praktien idag, och fick hålla på med lera hela dagen:-) riktigt nice faktiskt.
Roligaste vi har gjort hittils. Var inte det lättaste, men blev helt okej för att va första gången.

Jossna och jag gjorde varsin. Blev så här, dock är dom inte klara eftersom de ska målas imorgon.
Men som sagt, det var svårt. Så vi är nöjda! Bilder kommer på våra muggar imorgon också;-)
Har inte bestämt mig om jag tycker den är fin eller inte. Men är en prydnad iaf, antar jag?



Igår som gjorde vi motiv på muggar, blev kul efter ett tag då man började lära sig.


Så.. Ikväll? Hade tänkt att vi ska iväg till skolan och äta dinner.
OCH TVÄTTA HÅRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback