- 21.10


2010-03-21 @ 23:14:49
Ligger i sängen nu efter en totalt sliten dag. Var nog länge sen jag var så här sliten
i både sinnet och kroppen. Märker att min hjärna ligger ett steg efter idag.
Så jag ska nog ta och sova snart, höll på att ladda ner Dirty dancing idag, MEN
med min otur som jag har, så har så klart filmen inte blivit klar.
Så blir väl ingen film för mig ikväll.
Får ligga och kolla ut på det vackra vädret istället.
Fast är det vackert? Nej

Var ute för ett tag sen, var och käkade pizza.
Sen gick vi tillbaka till vårt place, och då var verkligen allting besvärligt..
Kände just då att jag bara ville hem till min säng och lägga mig under täcket och
bara mysa. Men får hålla mig, det är 2 veckor kvar till den dagen.
Förresten, I have to notice, that today så är det min och Älsklings dag.
Och en sak till: SAKNAR VISSA DÄR HEMMA! jobbigt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback