Training


2010-01-18 @ 18:05:19
Kort, skön dag idag tycker jag.
Började med att jag var i köping och körde lite och kom lagom till skolan när lunchen hade börjat,
så hade alltså 2 lektioner idag. En mycket bra början på veckan, hatar måndagar, ush.
Efter skolan så blev det hem till den bästa ett tag, sen bar det av till Saga för en "intervju",
eller vad man nu ska kalla det. Fick iallafall praktiken där, känns mycket bra.
Så halv 7 på torsdag är jag på plats. Då gäller det att inte vara morgon trött.
Hm.. Ja, mera? Träffade Brian ett tag efter, satt och prata lite bara, kan alltid vara skönt.
Nu har jag kommit hem och hunnit varva ner, men snart så ska jag slänga på mig
träningskläderna och dra mig upp till badet med Amanda G.
Inte så speciellt tagg idag heller, men de kommer väl när jag väl är där hoppas jag.
Ha det bra, goodbye

Kommentarer
Postat av: ;)

<3

2010-01-18 @ 18:40:18
Postat av: ;)

<3

2010-01-18 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback