Nya året


2010-01-13 @ 22:11:36
Nya året har tagit mig med storm. Har vart för underbart alltså.
Imorgon är det 2 veckor som har passerat av det nya året, men ändå så känns det att
detta år kommer vara mitt år. Bara massa positiva besked har jag fått, och har hittat
något bra jag aldrig trodde skulle vara möjligt igen.
Det är som att jorden har snurrat 180 grader.
Innan det nya året började så var jag nog ganska nere på botten,
allt kändes förjävligt och jag ville aboslut inte göra någonting alls.
Nu har det vänt, man kan säga att jag är högt över marken nu, var länge sen jag
var så här glad under en sån lång tid! (även fast 2 veckor inte är en lång tid).
Fast, jag vet nog i största delen vad det beror på. Önskar att jag alltid fick vara så här glad.

Iaf, nu tar jag dagen som den kommer. Och får hoppas att det håller i sig.
För lycka är något alla människor behöver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas killen du träffar är dig trogen... heheh=)

2010-01-18 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback