Lycklig


2010-01-15 @ 10:18:17
Allt går som på räls just nu verkar det som, inget stopp finns det heller. Varje dag jag vaknar upp
så händer något nytt och bra.
För några veckor sen så vaknade jag ofta upp, och fick reda på något negativt. Men vinden har
vänt, men förr eller senare vet jag att den kommer vända tillbaka. Just därför tänker jag ta vara på
den här tiden som jag har fått! För så här har jag inte känt på en evighet, då menar jag en evighet.

Imorse körde jag och Pappa iväg till köping för att boka körlektioner åt mig, och fick 3 stycken
dubbel lektioner inbokade (känns mycket bra). Läraren tyckte också att jag hade kommit långt för
att inte har kört så mycket. Det var också en positiv sak, att få höra positiv kritik. Det behöver man.
Sen säger Pappa också att jag ska få Volvon den dagen när jag tar körkort!!
Så, nu är jag happy! Har nog velat haft en V70 så länge jag kan komma ihåg, men tyvärr så har
alltid pengarna satt stopp för den drömmen. Men nu kommer den antagligen slå in hoppas vi!

Ni ser, allt flyter.
Resten av dagen kommer kanske spenderas hemma.. Eller? Naej, man vet aldrig med mig!
Det enda jag vet är att jag nu sitter och lyssnar på Madonna, och att jag senare ska försöka bli
taggad till träning och ta mig upp till badet. Och antagligen ta en bubbel runda på den också.


Minne:

Den dagen vi var på The Rasmus i stockholm. Kan nog ha vart det häftigaste jag gjort, DÅ. -05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback