Long time, no seen


2010-01-26 @ 23:05:05

Nu har det gått en lång, lång tid för mig att skriva här igen.
Har nog kommit på att en konstant bloggare, det är inte riktigt jag. Har inte tid med att vara en sån.
Visst, det är skönt och kul att skriva, helt klart. Men i min värld just nu så finns det viktigare saker!

Dagen idag har varit grymt skön, slutade skolan kvart över 12 då jag nästan åkte i väg till köping
direkt och uträttade lite grejer.. Eller, nej inte riktigt. Var bara med som sällskap, och på köpet så
fick jag träffa Rebecca en sväng också.
När jag kom hem så bjöd Sofia mig och Jimmy på semla, vilket jag måste få säga var riktigt gott.
Kanske så är det väl inte så nyttigt. Men men, det gör inte så mycket för att jag han träna bort
det sen ändå. Och på köpet (igen) så tog vi en bubbelstund också, ännu en bra grej på en bra dag.

Resten av kvällen har bara spenderats med gull. Mycket mys:-)

Och nu ska jag ta och sova.
Godnatt godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback