Ny start


2010-01-14 @ 11:13:05
Har bestämt att jag ska försöka bli bättre på bloggandet, för det är ändå rätt skönt
att skriva av sig. Det är bara det problemet: det är inte så lätt, eftersom det inte
händer så ofta att jag sätter mig vid datorn och skriver.
Så, önska mig lycka till, annars kommer jag inte klara det. Fast å andra sidan, så
kommer jag säkert inte klara det då heller. Men jag tar en dag i taget som sagt.

Nå väl, idag är jag ledig från skolan, för att jag inte har bågon praktik denna vecka,
och jag vet inte ens var jag ska ha praktik än? Så det problemet hade jag tänkt att
lösa idag. Ska ta mina hurtiga ben och knata ner till Saga hade jag tänkt.
Finns det något mysigare än att jobba på ett fik? Tveksamt. Tror jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback