Canada goose


2010-01-14 @ 22:16:59

Har fått hem min MÖRKBLÅA canada goose jacka:-) blev mycket glad.. TILLS...
jag satte på mig den och insåg att den var förstor.. Så länge som jag har väntat,
men vad ska man göra?
Orkar inte skicka tillbaka den och vänta yttligare en evighet på att den rätta
storleken skall komma. Så jag gjorde som så att, jag sålde den för det priset jag
hade köpt den.  Tyckte att det var helt okey gjort av mig, har varken gått plus
eller minus, utan står still just nu. Men å andra sidan,
så är jag lite tätare nu än vad jag var innan, och vintern är ju snart slut.
Så nu är min fråga...

- Vad ska jag göra med pengarna?
Svar: Hade faktiskt tänkt att spara dom, för spar pengar är något som man kommer
behöva till sommaren känns det som?
Det andra alternativet är att jag ska försöka satsa på att inköpa mig en tv.
Fast tror jag kör på det första alternativet. Tror det håller bäst i längden faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback