Let it rock


2010-02-16 @ 21:57:47

På tiden nu kanske att jag gör en uppdatering? Jag tycker att det känns så i alla fall.
När jag för en gång skull inte gör någonting alls, bara tar det lugnt efter ett varmt bad.
Denna dag har vart ganska späckad tycker jag iaf, far och fläng hit och dit hela dagen, inte en
lugn stund. Men äntligen, den bästa stunden på dagen är på väg känner jag, när man får krypa
ner i kanske världens skönaste säng, tyvärr så får jag sova själv tonight.. Men inte imorgon:)

Nå väl, tillbaka till spåret. Dagen idag, började med en tripp till köping för att åter igen sätta
mig på trafikskolan och plugga, som jag har gjort den senaste månaden känns det som?
Men kanske beror på att tiden springer fram också, man får inte mycket tid över till annat.
Fast, jag har i alla fall tid för det som är viktigast, och det är huvudsaken för mig.
70% av resten av dagen så har jag jobbat, åter en dag. Var jäktigt och stressigt, men kan ju
kanske bero på att det är Semmeldagen idag, och tror vi sålde runt 900 semlor, vilket är
ganska mycket när man väl tänker efter.
Sen var det bara att fara vidare till skolan där vi skulle få lite information om resan till
AZORERNA, som kommer inträffa den 14 mars till 4 april. INGET FEL!
Bara att räkna ner nu! Borta i 3 veckor, känns mycket bra. Kommer få lära mig mycket, och
få en del grymma upplevelser tror jag!;-)
Men innan det datumet kommer så har jag en del att ta tag i här hemma också, så man får
inte leva allt för mycket framåt, måste vara kvar i verkligheten ett tag till.
Well, senaste timmen så har jag vart hos Andy ett tag, gjorde inget speciellt, kollade lite på tv
bara, men alltid kul att träffa min kompis. En bland de bästa tycker jag.

Ett minus på dagen är att jag inte har fått träffa baby, saknar han mycket mycket.
Men imorgon så.
Då blir det skola, fika, baby!
Nu ska jag sätta på lite bra musik och tagga ner lite inför kvällen och senare ta en tripp till sängen.


HANNA OCH JAG FRÅN JULDAGEN. och i helgen blire på det igen, haha





Från i vintras, kände att ja var tvungen att lägga upp några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback