Update


2010-12-29 @ 18:24:27


1. Först och främst kan jag berätta att det har inhandlats en ny 42" hemma. Nöjd:-) och en ny tv-bänk, som jag
dock inte har knäppt något bra kort på än.



2. Fick en super söt kvast av Jimmys mor:-) väääldigt fin! Tack Mia!



3. Var iväg och shoppade igår i e-tuna med Jimmy och co. Hittade faktikst en "massa", fynd som jag är kanon nöjd med. 3 tröjor, shorts, örhängen och sen bytte jag lite underkläder som jag hade fått i julklapp. Är sugen som
sjutton att åka iväg igen, men bättre att spara till något bättre iaf. Lite fynd blev det ju i alla fall!



4. Var nyss och hämtade min Volumasten från Björn axen, rätt nöjd tjej nu! Denna har jag vänta på i 1 vecka nu!
Det var mina nya uppdateringar från de senaste dagarna. Har vart en bra jul och en bra halvt lov!
På måndag vankas det jobb igen. Hoppas ni haft lika bra jul som mig! Ha de, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara rea saker du har handlat =)

2011-01-04 @ 12:29:47
Postat av: Malin

sv: vilken dag är det? :) är det en tisdag eller torsdag kväll så kan jag nog inte. men visst kan jag hänga med och prova, men tror inte jag börjar.. känns krångligt att åka iväg för att träna :) då är jag utspridd överallt, haha

2011-01-14 @ 19:17:44
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback