Dan före dan


2010-12-23 @ 22:41:48

 

Jaha, där har ni julgranen innan och efter. Tyvärr saknas jul-stjärnan och jul-glittret:-( fann inget sådant.
Får duga utan idag i all fall, skall väl kanske försöka nypa med mig lite saker hem i från mamma imorgon.
Som ni ser ligger det lite jul-klappar under, dock inte till oss själva, vi har redan öppnat våra presenter.
Ha-ha, - fuskisar vi är. Men julen har sin charm, går man och väntar på något är det svårt att hålla sig.
Jag kanske fick världens bästa present av världens bästa pojkvän, en ny telefon, Samsung Galaxy 3.
Mycket nöjd med den hittils och jag antar att den kommer gå ännu bättre när jag fått in snitsen, så om
ett par dagar är det nog min bästa vän. Haha. Hoppas han blev lika nöjd med min present, eller julklapp?

 

Firade även en liten jul hemma hos farmor i Strägnäs idag, med klappar och mat, tur att man inte
äter julmat hela året om, då skulle man nog tröttna, men runt jul är det självklart gott och standard!
Så tack Farmor och Jonas för de fina klapparna, dukarna och lite smått och gott. Självklart så ska jag
också säga grattis till Jonas som fyller 70 på självaste dagen, Julafton!:-) hoppas du får en bra dag.

 

Nu ska jag tagga till kojs med älskling och invänta dagen imorgon.
Hoppas ni alla får en trevlig och mysig Julafton. Ha de, godnatt ♥

 


Kommentarer
Postat av: Malin

fick mig också min önskan numero uno av min käre pojkvän ;-) x10 mini! God jul på dig :D

2010-12-24 @ 07:57:51
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback