4 december och lördag


2010-12-04 @ 14:00:34
"Wohoo", it's been a while. Well, det beror ju då på att.. Jag antagligen haft andra saker för mig:-) och sen är
det inte så ofta jag hittar orden att skriva heller, är inte rik på fantasi och ideér, fast jag i många lägen skulle
vilja ha den fantasi jag drömt om. Får helt enkelt försöka leta efter den i något hörn någonstans på jorden och
hoppas på lycka! På tal om lycka, jag blir så jävla lycklig varje jädra gång jag lyssnar på FOREVER, KISS.
Kanon bra låt, en av de bästa jag vet med dem. Känns som hela jag smälter så fort jag hör den första tonen!

På tal om att smälta, så håller jag just nu på att smälta glass så att jag ska kunna hälla upp den i formen med
digistive. Kommer bli kalas-gott! Jimmys farmor som har gett mig tipset, för det var av hon jag smaka det
första gången! Så nu tänkte jag laga det till min familj:-) och sen laga lasange till min underbara pojkvän.

Man har sina stunder ibland, och det har även både han och jag.. haha. Kanske inte blir så tacksam när min
mobil tar lite skador;-) men vad gör det egentligen? Så länge man har varandra så gör det ingenting, och jag
är nöjd med det jag har, just nu känns det inte som att jag kan vara mer kär än vad jag är, has never feelt
like this! Och jag önskar att det alltid höll i sig:-) för jag har hittat min kärlek som jag verkligen vill vara med.
Du är den bästa Jimmy - IT'S FOREVER

Kommentarer
Postat av: din syster sara

svar: ja han var bäst :)

ja det är tur de. hehe :-)



älskar dig också syrran min.

puss på dig!

2010-12-04 @ 14:04:54
URL: http://saraelgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback