3e advent


2010-12-12 @ 14:42:56
JAY SMITH - DREAMING PEOPLE
Kollade inte finalen i fredags, hade annat för mig. Så jag kikade på reprisen imorse, vilket jag gjorde helt rätt i.
Tyckte Final låten var kanon bra (hoppas den inte tjatas ut på en gång bara), och Jay är ju och så jäkla duktig.
GO JAY! Hoppas bara inte att han försvinner som alla andra finalister från idol har gjort!

Well. 1 vecka sen jag skrev här, vilket har sina orsaker. Har jobbar hela veckan vilket har varit mycket kul.
Jobbar nu ändå fram till jul, så då kommer väl det kännas som lov sen, vilket uppskattas mer än bara "jul" :-)
Helgen har också varit ganska händelserik. I fredags så umgicks jag med älskling som vanligt, kikade film och
laga mat och somna i soffan vid ungefär halv 10. Två trötta själar, så där slutade den dagen!
Lördags morgonen inledde vi med lite gammaldags julmarknad på stan, men var väl inte så mycket för mig.
Men tycker man kan ta sig ner och kolla i alla fall. Kan ju vara något att ha, så bäst att inte missa något.
Sedan åkte jag med mor min till köping och hittade de SKÖNASTE byxorna ever, mitt bästa kap på länge.
Hittade även en vanlig lila cardigan som jag köpte.
Kvällen bjöds på julbord av Jimmys pappa med släkt, hade mucho trevligt och mycket god mat, synd att man
blir så mätt på en gång bara. Men det gör inge, var trevligt och gott i alla fall! Sen blev det hem och kolla film,
hoppa i badkaret och spela lite xbox (eller.. Jag kollade på, Jimmy spelade.)

Idag är det söndag. De senaste söndagarna har faktiskt varit riktigt bra, även denna söndag.
Inledde min morgon med att plugga typ tio minuter, haha. Orkade faktiskt inte mera. Känns som jag kan det.
Matten alltså.. Sen har vi satt upp nya ytter lampor och nu äter jag mat och ska snart gå ner till ishallen och
kolla på Johans match, ytterligare ett tag EFTER så ska vi ner och kolla Lucia kröningen.
Men nu måste jag äta om jag ska hinna. Ha en bra söndag eftermiddag och kväll. Ciao


Kommentarer
Postat av: carro eken;)



så jävla snygg klänning, du kommer va snyggast! :D jag va ju ute igår, snacka om att de sög balle, big time alltså! haha, skulle fan ha skitigt i de o hängt med er, för fredas va iaf kul bäst o sluta när de är som roligast lixom;)

2010-12-19 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback