Städning..


2010-08-30 @ 12:32:46
Så där ja..
Nu har jag både: Diskat, dammsugit, plockat undan allt skräp, och plocka ner tvätten.
Har inte tagit allt för långt tid, och nu ser det ändå skapligt snyggt ut här hemma!
Duktigt gjort av mig att ta mig i kragen, så om ca 1 timma ska jag ta och bege mig
till skolan för att ha en timmes matte lektion. Låter inte allt för lockande faktiskt...
Har inte pluggat något över helgen heller, så kan tänka mig att jag ligger ganska så
mycket efter. Får väl ta igen det i veckan (när jag har hittar orken...)
Nu ska jag i alla fall gå och göra mig lite klar och kanske äta något? Om jag hinner.
Ha det bra alla, och håll tummarna för mig att det inte börjar regna när jag skall GÅ
till skolan, huhu!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback