Projekt vardagsrum


2010-08-21 @ 00:25:13
1. Saknar min älskling mest i hela världen nu. KOOOM HEM!!!<3
Även fast han bara har varit borta sen i onsdags, men det känns längre.
Tomt att sova själv på nätterna också för den delen...

2.


Phil Collins - Wish it would rain down, down on me.
Kan vara den finaste låten nu, så fort spotify är igång så kommer den fram.
Riktig rock ballad det där. fin fint.

3. Elin och Jag har haft ett riktigt projekt för oss nu de senaste 2 dagarna.
Vi har målat om vardagsrummet, FYRA gånger.
Först två gånger med grundfärg (vit), sen två gånger med vanliga färgen.
Det blev mocca.
Var nästan så att jag höll på att ge upp, trodde aldrig att det skulle bli bra,
men när jag minst anade det så slog det till och blev kanoners, nya gardinerna är
också uppsatta, så det känns som man kommer in i ett helt nytt vardagsrum!
Så. Tack för hjälpen Elin, super duper! Nu är det bara finslipningen kvar.

Och nu ska ja sätta mig och göra en ny design hade jag kanske tänkt.
Säger godnatt åt bloggen nu. Nattis alla. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback