Hemma ca 1 dag


2010-08-02 @ 15:37:20
Kom hem från stockholm igår på dagen nångång, jag körde hem, V70!!
Kan ni tänka er? Nej, inte jag heller. Men jag körde iaf. Och idag kom SARA HEM!:-)
Har saknar min vän, så ska träffa henne på torsdag tror jag vi sa?

Vare fall... I Stockholm hade vi en super mysig och kul helg! Tack Tony och Mia!
Vi tog en hel dag i huvudstaden på lördagen, det blev lite shopping och bio.
Köpte ett par jätte fina skor, högklackade leopard. Ni som har nått annat att säga, varsegod, haha.
Jag tyckte dom var fina i alla fall.
Sen blev det bio: Bröderna Karlsson, KANON FILM. Klockren. Värd att se, heeelt klart!
På kvällen tog vi ett par timmar på Grönan, kollade på Sommarkrysset och åkte karusell.
Mysigt och förresten så hade vi bra väder, sol (och blåst, men helt okej ändock).

Idag drar vi iväg igen, till Järvsö denna gång.
Var ett par år sedan jag var där, så det ska bli kul att komma dit igen, men i annat sällskap.
Kommer hem torsdag, och då stannar jag hemma också!

Älskar dig Jimpan



1. Mina nya skor
2. Vann 1.8 kg M&M på Grönan.

Kommentarer
Postat av: Malin

SKIT snygga skor ;-)

2010-08-02 @ 19:29:14
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback